söndag 17 maj 2009

Slow......motion dag

Idag har det varit en dagenefterdag, då allt går i slow motion och man liksom inte fattar de enkla skämten som sambon försökte dra. "-Du är som Bombay" Va, svarar jag i mitt otvättade hår och mina solbrillor som döljer i princip nästan hela mitt ansikte. "Ja, du är ju helt bombad" Ja ett ljus klarna efter ett tag. Visst kan han ha en gnutta humor men idag så går allt segt. Men visst lyckade han att få min bittra dag att stråla upp lite :) Vi tog och solade ute vid vattnet och lät hundarna ta sig ett dopp men med 13 grader i vattnet kan inte riktigt förstå deras badintresse. Men tog och la mig på filten och letade mig in handlingen i Tyskungen (deckare av Camilla Läckberg). Måste bara rekommendera bra böcker att läsa i sommar nämligen Camilla Läckbergs deckare, de är i en klass för sig. Hon lyckas fånga upp mig i handlingen som barnprogrammet fångar upp ett barns intresse. Ja, nu tänker ni säkert deckare är inget för mig. Men STOP och belägg! Så tänkte jag med. Men jag garanterar till 99% att ni kommer blir nöjda.


EFTERSOM JAG INTE FASTNADE PÅ BILD KAN NI FÅ SE RAKA MOTSATTSEN TILL HUR JAG KÄNNER MIG IDAG, NÄMLIGEN VACKER SOM VÅRA BLOMMOR I ÄPPLETRÄDET.

MINA ÄLSKLINGAR DELAR PÅ EN GLASS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar