måndag 20 juli 2009

Söka arbete, Veterinär, Möhippa och snart Bröllop!

......men det är inte jag som gifter mig :P


Det är nämligen de goda vännerna Anders och Maja!









Möhippan var en skojig dag trots att lasergame i Örebro är skit! Boka inget där för de kommer inte änns!..... Majas möhippa började med kidnappning på morgonen där hon fick en inte allför fin outfit ;) Sedan skulle vi spela lasergame men de kom inte en kotte dit trots att vi hade bokat en månad innan. Så det blev äventyrsgolfen vid Gustavsvik. Sedan åkte bilen mot Frövi för att ha femkamp på Svärmor och svärfars gräsmatta. Jag skrattar fortfarande över hur roliga vi måste ha sett ut när vi sprang där. Sedan blev det lite myspys me grillbricka hos Jenny. Men det skojigaste var ändå när vi satt ner och dekorerade toalettrullar. Observera att Maja trodde att den finaste vann. Men när vi var klara fick hon skriva en skylt: SNOPPSMYCKEN.....hihi hon skrev knappt. Men hon lyckades sälja alla 30 snoppsmycken. Inte illa :P Populärast var de hos Taxichafförerna. Så nu till helgen blir det bröllop i Örnsköldsvik :) Bokat hotell och spikat ska bli riktigt skoj.












Men något som gör ont i mitt hjärta är att min ögonsten till bebis är halt. Det är andra gången vi åker till vetrinären. Nu fick han byta medicin i hopp om att det ska bli bättre. På rönken vissade det att han har pålagringar i armbågslederna på både höger och vänster fram. De säger att om vi har tur så slits det in så det inte blir så vassa kanter och så han inte har ont. I värsta fall kan det bli operation, men vetrinären sa att vi ska vänta och se en månad. Han är ju mitt hjärtegull! Alla som känner mig vet ju att det är jag och Ice. Min lille plutt...nej nu ska jag inte skriva mer om det här då får jag tårar i ögonen känner jag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar