torsdag 23 juli 2009

Mamma var med i Färjekolisionen, tur att allt gick bra.

Mamma skulle till Gotland för att starta Polly och Slam. Men hon kom bara ut i skärgården, för efter 20minuters färd så körde färjan hon åkte med in i en annan färja. Fronten åkte rakt in i sidan. Det var tur att det gick så bra som det gjorde. Satt nyss och läste på aftonbladet och kollade bilderna. Det var inte alla som kom helskinnade från resan. Färjan mamma åkte i åkte tillbaka för att se att allt var okej. Men det visade sig att det var en skada alldeles ovanför vattenytan så båten behövdes repareras. Men de fick inte reda på mycket när de gått i land de skickades bara hem, DÅLIG information må man säga. Men är glad att allt gick bra. Det blev ingen båtfärd till Visby för att starta med hästarna.



Igår var jag på banan med min bushäst, Gale Capar. Det gick halvskapligt, måste träna någon mer gång innan jag rider en provstart. Men blir han bättre och bättre så kanske det lutar mot start i år :)



Nu ska jag äta lite flottig pizza med mina ny målade naglar tycker de blir bra med fransk manikyr. Sedan blir det att lägga sig i tid för resan till Örnsköldsvik tar ett tag. Vad mysigt de ska bli att få åka på Maja och Anders bröllop.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar