söndag 21 juni 2009

Midsommar, första båtturen och älsklingen är underbar!


Ja den här veckan har det hänt mycket...


Va härligt det är att få en skymt av solen idag. Har längtat så man spottar och fräser så över vädret men det är ju självförvållat när man bor i Sverige. Så det är bara att le och va glad när solen lyser. Så vi passade på att ta sommarens första båttur ut till sommarstugan.




FENG NJÖT AV SIN FÖRSTA BÅTFÄRD




ICE TOG SIG UPP PÅ BERGET VID SOMMARSTUGAN SÅ ÄLSKLINGEN FICK RÄDDA HONOM.


I onsdags var jag i hästhagen med mina arbetskollegor, det blev både kanotfärd (jag lovar jag klara mig från att plurra) frisbeegolf och mat. Det var mysigt att inte prata jobb för omväxlande.


EN AV ARBETSKOLLEGERNA SA ATT HAN KUNDE FÅNGA EN AND, EFTERSOM HAN HAR ARBETAT PÅ HÖNSFARM. MEN DET GICK INTE SÅ BRA HAN SER MER UT SOM HAN HÄRMAR EN AND :P







Min fantastiska sambo hade köpt mig en orkidé här om dagen helt spontant är han inte underbar. Gud va lyckligt lottad man är att ha en sådan omtänksam älskling! Snart har vi varit tillsammans i fem år. Tiden går fort när man har det bra! Fast jag ska inte låta som allt är en dans på rosor för det är det inte. Men det gäller att suga in doften och känslan av de vackra rosorna när man har ramlat in i taggsnåret. Kärlek kallar jag det när man drar ut taggarna tillsammans och kämpar. Men nu är njuter jag bara av den vackra rosen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar